Friday 3 April 2015

BAHAYA! ANAK MUNTAH SELEPAS KUNYAH OMEGA GUARD

Panas tak tajuk entry kali ni. saja nak bikin panas.. tapi sure tak sepanas kisah GST :p tapi entry ini memang wajib baca, kisah anak muntah teruk selepas kunyah Omega Guard benar-benar berlaku! 


Anak saya yang sulung Faqih memang sangat suka kunyah Omega Guard. dapat kunyah omega memang nikmat sangat rupanya. dua hari lepas faqih mula batuk-batuk. (dapat dari saya agaknya sebab saya dapat dari mak..hehe)

Sejak mula batuk-batuk ni bertambah rajin dia mencari omega. Pagi makan,malam pun makan omega. 

Semalam batuk semakin teruk, dia minta omega dan saya beri sebiji. Lepas kunyah omega dia masuk tidur. 

Waktu tengah tidur faqih nampak tak selesa dan merengek-rengek. saya dukung ke bilik air sebab ingatkan dia nk buang air kecil. Dalam bilik air tiba-tiba Faqih muntah. Faqih muntah teruk, dengan bau Omega Guard semerbak 'harum'.Lepas muntah barulah dia nampak selesa dan tidur. 

Bahaya nih, anak muntah selepas kunyah Omega Guard! Tapi, sikit pun saya tak risau anak muntah selepas kunyah omega guard. 
???
.........................
Sebab saya tahu, Omega Guard membantu memcairkan kahak dalam dada. 
Faqih muntah kerana kahak dalam dada nak keluar. 
Memang nampak lendiran kahak keluar dari muntah Faqih. 

Syukur sangat ada omega guard
Biasanya batuk faqih akan cepat reda. dalam 3-4 hari sahaja. episod kali ni? InsyaAllah sama. 


Oh..kisah Omega membantu meredakan masalah batuk bukan hanya berlaku pada anak saya, tapi ia juga diakui oleh pengguna lain Omega guard. Ini antara testimoni Omega Guard dapat membantu meredakan masalah batuk.


Tak percaya lagi? Jom cuba sendiri. Tapi jangan panik dan cakap bahaya pula bila anak muntah selepas kunyah Omega Guard, kerana ia adalah salah satu cara untuk mengeluarkan kahak dari dada / peparu anak anda.


*********************************************************************
Hafizah Ibrahim
019-9765052 (call / sms / whatsapp)
Shaklee ID 972035
email: istadiniey@gmail.com



Ingin menjana pendapatan dari rumah bersama kami?
Klik di SINI        

PELUANG MENJANA PENDAPATAN 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN. >>>BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN DAN MENIKMATI FAEDAH-FAEDAH LAIN..MODAL SERENDAH RM75 PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN UNTUK BERSAMA DALAM GROUP EKSLUSIF KAMI & ANDA AKAN DI BANTU SEHINGGA BERJAYA



Kawasan COD adalah Bachok, dan sekitar Kota Bharu dan kawasan lain boleh dirunding. InsyaAllah stok sentiasa ada :) Perundingan dan penghantaran (COD) juga secara PERCUMA :)




1 comment :

  1. Salam. Good info sis, anak saya umur 2 tahun pun suka makan Omega.yang saya tahu since makan omega dia jarang demam, batuk dan selsema. Tapi kali ni i learn something from u. Omega dapat pecahkan kahak or lendir jugak. Tq!!

    ReplyDelete